Стани
СУПЕРКОНСУЛТАНТ в Property.BGВъв връзка с динамичното разрастване на бизнеса ни и създаването на нов екип в централния ни офис в столицата, Property.BG предлага работа на постоянен трудов договор с фиксирана заплата плюс процент комисиона от сделките на амбициозни консултанти на имоти, които имат предишен опит като брокер на имоти в други столични агенции или в отдел “Продажби” на строително-предприемачески компании:
Същност на работата по обявената позиция
- Консултиране на клиенти по телефона и по други електронни канали за комуникация, както и на персонални срещи в офиса на компанията;
- Работа с продавачи на имоти, наемодатели, купувачи, наематели и строителни предприемачи;
- Поддържане на редовна комуникация и “фолоу-апи" с клиенти по телефон, e-mail и в лични срещи;
- Комуникация и координация с юристи, нотариуси, държавни институции, свързано с обслужването на сделките на клиентите;
- Провеждане на огледи на имоти с клиенти на територията на целия столичен град;
- Набиране на оферти за продажба и под наем в София, ведно с всички допълнителни действия — заснемане на имота, измерване на квадратури, събиране на първична информация и документация за имота;
- Подготвяне на имота за продажба или отдаване под наем, изразяващо се в попълване на информационни бланки и предаването им в нашия отдел “Маркетинг”, който се занимава с изготвянето на презентации на имотите и поместването им във всички ползвани рекламни канали;
- Мястото на работа е в централния офис на агенцията в гр. София, кв. Лозенец, ул. Якубица 19;
- Работното облекло е задължително в стил спортно-елегантен или по желание официален.
Задължителни изисквания към кандидатите
- Професионален опит в сферата на имотите на градски пазар в София;
- Наличие на собствена база клиенти и оферти, широка сфера на влияние;
- Търговски качества и умения в продажбите и работата с хора;
- Силни личностни качества, трудолюбие, самочувствие, увереност в собствените си способности;
- Добър езиков изказ, висока писмена грамотност на български;
- Амбиция за постигане на значителни лични професионални и финансови успехи;
- Подходящо образование и висока обща култура;
- Безупречен външен вид, добри обноски и възпитание;
- Лоялност и съпричастност към бизнеса на работодателя;
- Компютърна грамотност — Windows/Mac OS, MS Office (Word и Excel), Internet.
Незадължителни умения, даващи предимство на кандидата
- Владеене на чужди езици (особено английски);
- Добри познания в областта на икономиката, правото и данъчното законодателство в България;
- Шофьорска книжка кат. “B" (любител);
- Умения по фотография и видео заснемане;
- Възможност за извънредна работа в извънработно време и през празници.
Предлагаме атрактивни условия и различни социални придобивки
- Гарантирана твърда месечна заплата от 1000 до 2000 лв. чисто, която не е обвързана със сделките. Сумата на твърдото възнаграждение зависи от уменията, квалификациите и опита на кандидата;
- Допълнително заплащаме и комисиона с атрактивно висок процент от сделките, които са сключени с помощта на консултанта;
- Осигуряваме служебни: нов автомобил и безплатно гориво за извършване на огледи, нов лаптоп, нов смартфон, месечна карта за градския транспорт;
- Липса на всякакви ограничения за печелене на пари, съобразно постигнатите резултати;
- Липса на всякакви ограничения за професионално развитие и дори възможност след 3 години успешна кариера при нас да ръководите собствен екип брокери и офис, работещ под бранда Property.BG;
- Трудов договор и осигуровки на пълен работен ден;
- Вдъхновяваща работна среда в модерен офис, ситуиран в престижна локация на столицата;
- Работа сред успешни професионалисти и доказан мениджърски състав с над 15 години опит в бранша;
- Отговорна социална политика на компанията към сътрудниците — постоянни търговски обучения, тийм-билдинги, организиране на фирмени събития и корпоративи за сплотяване на екипите, събития за клиенти и много други интересни мероприятия;
- Нашата агенция развива иновативен маркетингов подход в бизнеса с имоти и прилага постоянни нововъведения в продажбите, от които можеш да се възползваш напълно за твоите успешни сделки;
- Разполагаме с щатен професионален фотограф, видео-оператор, видео-монтажист, плюс цялата нужна професионална техника от последно поколение, за заснемане на имоти, включително дрон — всичко това е на разположение на нашите консултанти!
- За разлика от много други агенции брокерите в нашата компания не се занимават с качване на оферти по сайтове и портали — всеки наш брокер използва услугите на професионални копирайтъри и редактори, които изготвят неговите оферти на 3 езика и ги поместват по всички наши сайтове, портали и рекламни канали!
- Всички наши консултанти ползват в помощ на работата си целия ресурс на компанията, натрупан през повече от 15 години успешна работа — напр. бази данни с продавачи и наемодатели, бази данни с купувачи и наематели, контакти и партньорства с десетки успешни строителни-предприемачи в България и чужбина, иновативна CMS система за управление на продажбите, високотехнологична платформа за маркетинг и реклама, осигуряваща максимално покритие на всички популярни канали за привличане на клиенти и реализация на имотите в България и чужбина;
- Цялата търговска платформа (реална и виртуална) работи в услуга на нашите търговци-консултанти, изпълнявайки за тях всички маркетингови задачи, така че те да могат да се концентрират само и единствено върху персоналното обслужване на своите клиенти и имоти!
- Шанс за професионална изява в съвременна иновативна компания с огромен потенциал за развитие, която е част от голяма корпоративна група компании с над 15 годишна история;
- Реална възможност кандидатът да получи право да управлява собствен офис и екип след 3 години, опериращ под бранда Property.BG. Единствената агенция в България, която предоставя истински възможности на своите сътрудници да се развиват постоянно и без каквито и да е ограничения, както финансово, така и професионално.
Ако желаеш да се присъединиш към нашия нов екип, моля ЗАДЪЛЖИТЕЛНО изпрати като прикачени файлове на нашия имейл [email protected] ВСИЧКИ споменати тук документи:
- Подробна автобиография (CV). Опиши своето образование и квалификации, както и предишни работни позиции, заемани от теб;
- Мотивационно писмо свободен текст, в което очакваме да ни разкажеш откровено за своите професионални успехи до сега, твоите стремежи и амбиции в работата и кариерното развитие, както и да оцениш своята готовност да работиш за Property.BG. Можеш да ни пишеш и за своите хобита, какво обичаш да правиш през свободното си време, от какво се увличаш и какво харесваш. Ако имаш профили във Facebook, Instagram или LinkedIn ще се радваме да ни ги изпратиш, за да разгледаме и тях и така да се запознаем по-отблизо с теб :)
- Актуална снимка по твой избор в произволен формат и обстановка;
ВАЖНО! Ще разгледаме само и единствено кандидатури, придружени и с трите документа — автобиография, мотивационно писмо и актуална снимка! При липсващи документи кандидатурата няма да бъде разглеждана! Първоначално одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю в централния офис на компанията. Гарантираме запазване на пълна конфиденциалност на всички кандидатури.
Ако идваш от друга голяма агенция и желаеш да разговаряш само с топ мениджър от Property.BG, моля свържи се с Невена Стоянова директно на моб. 0885 919 001 и ще можете да обсъдите подробностите по твоето назначаване лично с един от управляващите директори на компанията.
Повече информация за нас
Property.BG е първата “хибридна" агенция за имоти в България. Брандът е създаден и се управлява от екип доказани експерти с повече от 15 години опит в бизнеса с имоти в България.
Property.BG е официално стартиран през 2017 г. и е поредният успешен проект на същия екип, вече създал и наложил на пазара няколко от водещите традиционни агенции за имоти и строително-предприемачески компании у нас.
Property.BG работи на хибриден принцип, което означава, че ние разчитаме на огромните предимства и възможности на модерния дигитален маркетинг, комбинирайки го с безценното съдействие, осигурено от нашите живи консултанти, разполагащи с богат дългогодишен опит на местния пазар на имоти.
Property.BG е разработил собствена електронна платформа за продажби и наеми, представляваща мощен маркетингов инструмент, който наред с огромните мащаби на проникване сред тясно таргетирани групи от купувачи и наематели, също така извършва и множество автоматични процеси в комуникацията с продавачите и наемодателите, облекчавайки значително работата на нашите имотни експерти. Мултиплицираният ефект от работата на платформата сред все повече клиенти и имоти ни дава възможност да осигурим най-високо качество на обслужването при значително по-ниски разходи за труд и реклама. Това на свой ред ни предоставя възможност да осигурим на клиентите си безпрецедентно по-изгодни условия за ползване на нашите услуги при продажби и наеми в сравнение с традиционните агенции за имоти.
Property.BG е част от голяма корпоративната група, включваща редица успешни компании в областта на недвижимите имоти, управление на имоти, строително предприемачество, имуществено застраховане, кредитни консултации, обзавеждане и интериори, туризъм.