Сервизирани офис пространства в модерна бизнес сграда клас А



Тип имот
Офис
(Споделен офис)


Местоположение
кв. Гео Милев / София / България

Етажност
10

Етаж
2

Асансьор
да

Паркоместа
1

Паркоместа на закрито
1



Обща площ
60 м²




Получен Акт 16


Цена
Наем  910/МЕСЕЦ (без ДДС)
  15 €/м² (без ДДС)

Още характеристики на имота

Запитване за повече информация или оглед

“Property.BG” АД, защитава твоите лични данни и следва фирмена Политика за поверителност, съобразно изискванията на Регламент № 2016/679 (ЕС). На следващата стъпка ще можеш да ни разрешиш или да откажеш да съхраняваме и оперираме с твоите лични данни. Направи своя избор от имейла, който ще ти изпратим след като получим твоето запитване.

Димитър Мандалиев
Консултант / Офис Театър "Иван Вазов", София

  • +359 2 ...покажи номер
  • +359 88...покажи номер
  • +359 88 ...покажи номер
  • d.mandaliev..покажи e-mail
  • Български, Английски
  • гр. София 1000, ул. Кузман Шапкарев 1, ет. 1 На картата
  • Работно време: понеделник-петък: 09:00 - 18:00;
    събота-неделя и национални празници: почивни дни.
    Консултация по телефона: понеделник-петък: 09:00 - 20:00
    Огледи на имоти: понеделник-петък: 09:00 - 18:00 или по лична договорка с брокерa
  • Ref. No. SOF 127823
Инфо пакет

Състояние
отлично

Обзавеждане
Напълно обзаведен

Отопление
Климатици

Климатик
Климатизация

Разстояния
5 км 5.7 км 200 м

Разстояния от имота до други важни обекти
  • Център на града: 5 км
  • Летище : 5.7 км
Отопление
  • Климатици
Климатизация
  • Климатизация

Предлагаме изцяло сервизирани офис площи в луксозна бизнес сграда на изключително удобна локация – в близост до новата метростанция „Гео Милев“, Sky City Mall и бул. „Цариградско шосе“, състоящи се от работна стая/зала с размер от 30 кв.м. подходяща за 5-7 работни места и общи части и пространства, прилежащи към нея.

Тази стратегическа позиция осигурява:

  • Бърз достъп до центъра на града и основните пътни артерии.
  • Удобни транспортни връзки – автобусна спирка „Автостанция Гео Милев“, трамвайна спирка „Ж.К. Гео Милев“ и ЖП спирка „Смирненски“.
  • Лесно достигане до международно летище София (на по-малко от 20 минути с кола).
  • Характеристики на пространството:
  • Офисът е разположен на цял етаж, като е оборудван с всички необходими удобства, за да се създаде комфортна и продуктивна работна среда:



  • Кухня и общи пространства: Напълно оборудвана кухня, свързана с уютна лаундж зона за почивка и неформални срещи.
  • 11 санитарни помещения: Гарантират удобство за всички ползватели на пространството.
  • 2 зали за срещи:
  • Зала за 4 гости – безплатно ползване до 2 часа дневно.
  • Зала за 10 души – подходяща за по-големи екипни събрания и презентации.



Всички удобства са включени в наемната цена, като предлагаме:


  • Безплатно ползване на конферентна зала до 2 часа дневно.
  • Ползване на общите части и кътовете за отдих.
  • Високоскоростен интернет.
  • 24/7 достъп до работното пространство.
  • Почистване и поддръжка на офиса.
  • Охрана, отопление, климатизация и консумативи.
  • Осигурени материали и удобства в кухнята и санитарните помещения.


При нужда, има възможност за наемане и на по-големи пространства, както и самостоятелни работни места!

Предимства на локацията:

  • Лесен достъп до транспортна мрежа, осигуряваща удобно придвижване.
  • Удобна връзка до летището, подходяща за международни клиенти и партньори.
  • Разположение в близост до ключови бизнес и търговски центрове.


Това е идеалното решение за вашия бизнес – луксозна и комфортна среда, която ще отговори на всичките ви нужди!
Виж текста на други езици (автоматичен превод) Превод на други езици
Местоположение

На картата с червен маркер е указано приблизителното местоположение на имота/комплекса.

Нашите топ оферти за наем в София, България Топ оферти в София, България
Ти запази този имот или селекция в списъка "Любими имоти"