REF#SOF 127816 / Офис / кв. Гео Милев / Sky City Mall / гр. София / Софийска област / България / Наем На картата
Тип имот
Офис
(Споделен офис)
Местоположение
кв. Гео Милев / София / България
Етажност
10
Етаж
2
Асансьор
да
Паркоместа
1
Паркоместа на закрито
1
Обща площ
40 м²
Получен Акт 16
Цена Наем € 260/МЕСЕЦ (без ДДС)
7 €/м² (без ДДС)
Запитване за повече информация или оглед
Димитър Мандалиев
Консултант / Офис Театър "Иван Вазов", София
Консултант / Офис Театър "Иван Вазов", София
Инфо пакет
Състояние
отлично
Обзавеждане
Напълно обзаведен
Отопление
Климатици
Климатик
Климатизация
Разстояния
Разстояния от имота до други важни обекти
- Център на града: 5 км
- Летище : 5.7 км
Отопление
- Климатици
Климатизация
- Климатизация
Предлагаме изцяло сервизирани офис площи в луксозна бизнес сграда на изключително удобна локация – в близост до новата метростанция „Гео Милев“, Sky City Mall и бул. „Цариградско шосе“, състоящи се от работна стая/зала с размер от 10 кв.м. подходяща за 1-2 работни места и общи части и пространства, прилежащи към нея.
Тази стратегическа позиция осигурява:
Всички удобства са включени в наемната цена, като предлагаме:
При нужда, има възможност за наемане и на по-големи пространства, както и самостоятелни работни места!
Предимства на локацията:
Това е идеалното решение за вашия бизнес – луксозна и комфортна среда, която ще отговори на всичките ви нужди!
Тази стратегическа позиция осигурява:
- Бърз достъп до центъра на града и основните пътни артерии.
- Удобни транспортни връзки – автобусна спирка „Автостанция Гео Милев“, трамвайна спирка „Ж.К. Гео Милев“ и ЖП спирка „Смирненски“.
- Лесно достигане до международно летище София (на по-малко от 20 минути с кола).
- Характеристики на пространството:
- Офисът е разположен на цял етаж, като е оборудван с всички необходими удобства, за да се създаде комфортна и продуктивна работна среда:
- Кухня и общи пространства: Напълно оборудвана кухня, свързана с уютна лаундж зона за почивка и неформални срещи.
- 11 санитарни помещения: Гарантират удобство за всички ползватели на пространството.
- 2 зали за срещи:
- Зала за 4 гости – безплатно ползване до 2 часа дневно.
- Зала за 10 души – подходяща за по-големи екипни събрания и презентации.
Всички удобства са включени в наемната цена, като предлагаме:
- Безплатно ползване на конферентна зала до 2 часа дневно.
- Ползване на общите части и кътовете за отдих.
- Високоскоростен интернет.
- 24/7 достъп до работното пространство.
- Почистване и поддръжка на офиса.
- Охрана, отопление, климатизация и консумативи.
- Осигурени материали и удобства в кухнята и санитарните помещения.
При нужда, има възможност за наемане и на по-големи пространства, както и самостоятелни работни места!
Предимства на локацията:
- Лесен достъп до транспортна мрежа, осигуряваща удобно придвижване.
- Удобна връзка до летището, подходяща за международни клиенти и партньори.
- Разположение в близост до ключови бизнес и търговски центрове.
Това е идеалното решение за вашия бизнес – луксозна и комфортна среда, която ще отговори на всичките ви нужди!
Виж текста на други езици (автоматичен превод)
Местоположение
На картата с червен маркер е указано приблизителното местоположение на имота/комплекса.
Нашите топ оферти за наем в София, България