Тип имот
Споделен офис
(Офис, Офисни работни места (лийз))
Местоположение
кв. Хладилника / София / България
Етажност
3
Етаж
1
Обща площ
20 м²
Цена Наем € 140/МЕСЕЦ
7 €/м²
Запитване за повече информация или оглед
Александър Първанов
Консултант / Офис Централен SUPRIMMO, София
Консултант / Офис Централен SUPRIMMO, София
Инфо пакет
Състояние
отлично
Обзавеждане
Напълно обзаведен
Разстояния
Разстояния от имота до други важни обекти
- Център на града: 5 км
- Летище : 16 км
Гледки от имота
- Гледка към града
Бягство от рутината на домашния офис, комфорт и социализация.
Представяме на Вашето внимание работно място в споделен офис с удобства и отлична локация в кв. "Хладилника". Мястото е проектирано от амбициозен екип, стараещ се да предложи не само работно място, но и комфорт, удобства, възможност за социализация и изграждане на нови контакти, които може да се окажат ключови за Вашия бизнес.
Удобства на територията:
Офисното работно място е отличен избор за тези, които искат да се докоснат до уюта и предимствата на CoWorking пространствата, но не се нуждаят от фиксирано бюро/офис, за да извършват своята дейност.
Какво получавате?
Възможност за наемане на паркомясто на цена от 45 евро/месец.
За професионална консултация, моля свържете се с нас.
Представяме на Вашето внимание работно място в споделен офис с удобства и отлична локация в кв. "Хладилника". Мястото е проектирано от амбициозен екип, стараещ се да предложи не само работно място, но и комфорт, удобства, възможност за социализация и изграждане на нови контакти, които може да се окажат ключови за Вашия бизнес.
Удобства на територията:
- рецепция;
- конферентни зали;
- дневни, комфортни кухни и трапезарии;
- кафе и лаундж зона;
- паркинг за клиенти.
Офисното работно място е отличен избор за тези, които искат да се докоснат до уюта и предимствата на CoWorking пространствата, но не се нуждаят от фиксирано бюро/офис, за да извършват своята дейност.
Какво получавате?
- Осигурени всички сметки и разходи.
- Безплатни кафе, чай и вода.
- Използване на залите за срещи.
- Използване на принтери.
- 24/7 достъп до офис пространството.
- Професионално почистване.
- Рецепция от понеделник до петък от 09:00 до 17:00 часа.
Възможност за наемане на паркомясто на цена от 45 евро/месец.
За професионална консултация, моля свържете се с нас.
Виж текста на други езици (автоматичен превод)
Местоположение
На картата с червен маркер е указано приблизителното местоположение на имота/комплекса.
Нашите топ оферти за наем в София, България